Sık Sorulan Sorular

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üyeliksiz alışveriş yapabilirsiniz. Teslimat ve sipariş sonrası tüm konularda size daha iyi hizmet sunabilmemiz için üye olmanızı tavsiye ederiz.

Siparişlerde ücretsiz kargodan nasıl yararlanabilirim?

Herhangi bir promosyon kodu gerekmeksizin, standart kargo ücretsizdir.

Siparişim nerede?

ellesse.com.tr üyesiyseniz, Hesabım, Siparişlerim sayfaları üzerinden kontrol sağlayabilirsiniz. Eğer üyeliksiz alışveriş yaptıysanız, sipariş sonrası size iletilen mail üzerinden takip edebilirsiniz.

Siparişim kaç günde kargoya verilir?

Siparişleriniz ortalama 1-3 iş günü içerisinde tarafımızca kargoya verilmektedir.

Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz?

Siparişiniz anlaşmalı olduğumuz, Yurtiçi Kargo firması ile teslim edilecektir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişlerim kısmında kolay iade seçeneğinden sipariş iptali sağlayabilirsiniz. Yahut hesabım>destek talebi kısmında tarafımıza talep gönderebilir, 0850 532 19 26 Müşteri Hizmetleri Destek Hattını arayabilirsiniz.

Nasıl İade edebilirim?

Teslim tarihi itibari ile 14 gün içerisinde Hesabım>Siparişlerim>Kolay iade kısmından iade talebi oluşturabilirsiniz. İadelerinizin kullanılmamış, etiketleri kopartılmamış, yıkanmamış, yeniden satışa sunulabilir özelliğini yitirmemiş , orijinal kutusu(ayakkabılar için) ile faturalı bir şekilde gönderimi sağlanmalıdır. Gönderilerinizi 211728783 Yurtiçi kargo anlaşma kodu ile alıcı ödemeli gönderebilirsiniz.

Nasıl değişim yapabilirim?

Değişim seçeneğimiz malesef bulunmamaktadır, satın almış olduğunuz ürünü iade edebilir, sonrasında istediğiniz bedeni yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Ücret iadem ne zaman gerçekleşir ?

Siparişiniz tarafımıza ulaştığında inceleme ekiplerimiz tarafından kontrol edilmektedir. İade uygunluğu olan ürünler için tarafınıza sms/mail gönderimi sağlanmaktadır. Sms/mail gönderimini takip eden 3 iş günü içerisinde ücret iade onayınız tarafımızca sağlanmaktadır. Tutarın hesabınıza yatması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

Siparişim hasarlı/eksik/yanlış gönderildi. Ne yapmam gerekli ?

Paketleme esnasında gerekli kontroller yapılmaktadır, eğer siparişinizle ilgili yinede bir hata söz konusu ise 0850 532 19 26 nolu müşteri hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.

Siparişiniz ile ilgili sormak istediğiniz farklı sorular için...

0850 532 19 26 numaralı Destek Hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.